Heaven or Hell

Jag har nyss kommit hem från jobbet (vilket var hemskt för det blåser regnar och är någon grad ute, så det är råkallt. Plussa på några blöta snoriga ungar med ungefär hela sandlådan på sig och hyperhumöret på så har ni min måndag. Jo just det, sov skitdåligt för varje gång jag måste upp till öppning (06.30) så blir jag så stressad att jag inte kan sova, så är sjukt trött med. Självklart älskar jag mina små ungar för det, men fan vilken dag!

Så skönt att jag sitter nermyst hemma i soffan nu :-) Jag åt 12.00 och är nu vrålhungrig. Hur fan går det ihop, jag är som en jävla valross! Snälla låt mig bli en valross, flodhäst, eller panda i mitt nästa liv! Så jävla skönt att bara äta hela dagarna och slippa tänka på hur fan man ser ut. Försökt vara nyttig nu ett tag men det är så jävla tråkigt!!!! Man lever fan bara en gång, det livet tänker jag inte tillbringa med huvet i en salladsskål och hundögon på allt gottis! Ja ne nu ska jag göra iordning spaghetti och falukorv för det har jag cravat sen igår, yum! Jag älskar mat och så är det. Alltid varit! Någon måste ju älska mig för hur jag ser ut..Mamma? Pappa? Anton?
 
/Love the curves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0