Years

Years, det är precis det är sen jag skrev här. Igår satt jag och kikade igenom bloggen och höll på att skratta ihjäl mig! Jag älskade att blogga förut och delade med mig allt om mitt galna liv! Saknar det verkligen så tänkte mig att försöka lite smått igen.
 
Jag har under den här tiden flyttat hemifrån till egen lägenhet, fyllt 20 och jobbar som vikarie på förskolan. Dock har jag knappt något liv förutom jobb och tvn. Men DET ska det bli ändring på frånochmed nu. Jag ska se alla positiva saker i vardagen, se framåt, uppfylla drömmar, leva, och framför allt vara glad! :-)
 
Sitter här nu supertaggad och ska snart dra med min packning ner till bilen för att hämta jossan (ja min gamla bästa jossan). Det blir Halloweenfest i Örebro ikväll. Roligt att se vad alla är (vet inte ens vad jossan ska vara???aaah), det blir så mycket roligare att klä ut sig och parta. Vad jag är..slänger jag in en bild på sen ;-)
 

Förra Halloween körde jag på lite zombiestil!
 
kommer ihåg att matilda höll på att skära mig ännu värre när vi tog en sån här bild för hon inte höll koll på kniven! 

Kommentarer
Postat av: gamla bästa jossan

tjohooo!

2012-10-28 @ 14:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0